چگونه ساختمانهاي هوشمند چهره مراقبتهاي بهداشتي را تغيير مي دهند؟
ما در اينجا بيان مي كنيم كه ساختمان هوشمند بيش از هر چيز يك پلتفرم خدماتي است كه براي رسيدگي به چالشهاي فعلي و آتي با استفاده از ابزارهاي ديجيتال طراحي، ساخته و بهره برداري مي شود.
ساختمانهاي هوشمند به مالكان و ساكنان ارزش مي دهند، همانطور كه يك تلفن هوشمند به فرآيند ارتباطي كلي مالك ارزش مي دهد. در مورد گوشيهاي هوشمند، ميتواند برنامهها و خدمات جديد را در آن جاي داد و فراتر از عملكردهاي اصلي ارتباطات صوتي، براي مثال شامل دوربين وGPS و… باشد.
همچنين در به روي محيط توسعهاي كه راههاي جديدي براي رسيدگي به نيازها و خواسته هاي ارتباطي انساني ابداع مي كند، كاملاً باز است. يك ساختمان هوشمند بسيار شبيه يك گوشي هوشمند است، زيرا فلسفه مشابهي براي بهبود مداوم برنامهها و خدمات تنها در مقياس بسيار بزرگتر را در بر ميگيرد.
در مورد ساختمان هوشمند، زيرساخت ساختمان به گونهاي طراحي شده است كه خدمات جديدي مانند واقعيت مجازي، تعمير و نگهداري پيشبينيكننده، و مديريت اتاق به صورت خودكار و با راندمان بالا را در خود جاي دهد. علاوه بر اين، از آنجايي كه مدل ساختمان هوشمند منعطف است و مي تواند به راحتي تغييرات را در خود جاي دهد، خدمات آينده را مي توان به راحتي به ساختمان اضافه كرد.
برچسب: ،
ادامه مطلب